Je to přibližně dva měsíce, co jsme spustili novou webovou službu Sejmi.cz a tak jsme se rozhodli, že uděláme menší rekapitulaci o kterou se s vámi chceme podělit. Věděli jsme, že to několika lidem usnadní práci, ale realita předčila naše očekávání.

Nová zobrazovací stránka služby Sejmi.cz

Služba Sejmi.cz se rychle uchytila a za první dva měsíce ji navštívilo téměř deset tisíc unikátních uživatelů. Nejvíce návštěvníků, a to 777, Sejmi.cz navštívilo 16. února, kdy o Sejmi.cz vyšel článek v populárním internetovém magazínu Technet.cz, který patří pod server Idnes.cz. Nyní je na hostujícím serveru umístěno něco málo přes 2 500 obrázků, které byly zobrazeny více než sto tisíc krát. Návštěvnost má vzrůstající tendenci, což nám dělá nesmírnou radost a jsme rádi, že se služba mezi lidmi uchytila, o čemž svědčí mimo jiné i dvě ocenění, které jsme obdrželi od dvou prestižních světových CSS galerií, CSSWinner a CSSMania.

Jelikož je Sejmi.cz koncipováno jako služba pro širokou veřejnost, snažíme se vyjít vstříc požadavkům a žádostem, které přistanou ve firemním helpdesku. Nejčastějším požadavkem byla změna sdílení vyfoceného snímku. Původně se obrázek automaticky nabídnul ke stažení. V nové verzi se již obrázek zobrazuje na stránce, odkud si jej může adresát jednoduše stáhnout. Dále jsme na zobrazovací stránku přidali tlačítka pro rychlé sdílení v sociálních sítích Facebook, Twitter, MySpace a LinedIn. Díky vynikajícímu API služby jdem.cz jsme vytvořili tlačítko, které vám odkaz zkrátí. S růstem návštěvnosti, roste i zátěž serveru, která již nyní není nejmenší a proto jsme přidali na stránky reklamní bloky. Snažili jsme se je zakomponovat do stránek tak, aby co nejméně obtěžovali uživatele.